lunedì 7 settembre 2015

Things I Love Thursday

After a huuuge summer break, here I am, finally back in my Wonderland. How are you? I am very good, despite the last (so busy) weeks. For my return, I decided to start with a new kind of post: a little collection of things which made me happy during the past week. I was inspired by my lovely friend Claire: I love to read this post on her blog, and I hope you'll like it. 
PS. Yes, it's called TILT (Things I love Thursday), but I'm starting on a Monday. What's wrong with me? Hey, this is wonderland, everything is possible here! :P

Dopo una luuuunga pausa estiva, eccomi di ritorno nella mia Wonderland. Come state? Io benone, nonostante le ultime settimane pienissime. Per il mio ritorno, ho deciso di iniziare con una nuova tipologia di post: una piccola collezione delle cose che mi hanno reso felice nella passata settimana. Mi sono ispirata alla mia splendida amica  Claire: amo leggere questo tipo di post sul suo blog, e spero vi piacerà.
PS: Si, si chiama TILT (Things I love Thursday), ma io inizio di Lunedì. Qual è il mio problema?Hey questa è Wonderland, qui ogni cosa è possibile! :P




  • Lovely Breakfast with my dear friend Claire at her place
  • Getting my order from the cutest stationary shop ever Kikki K
  • Being invited to the MAC cosmetics shop opening here at Luxembourg
  • Enjoying a nice Saturday (finally off!) with my husband
  • The amazing smell of my brioches just cooked at morning (yuuum!)
  • First week of diet, first results arrived. Yay!
  • My lovely new planner from Kikki K
  • Knitting a (hopefully!) lovely warm scarf made of the softest amazing teal wool. 
  • Enjoying planning and decorating with my new stationary goodies
Let me know what you think of this new post! 


  • Una meravigliosa colazione con la mia splendida amica Claire da lei
  • Ricevere il mio ordine dall'adorabile Kikki K
  • Essere invitata alla serata di apertura del punto vendita MAC qui a Lussemburgo
  • Godermi uno splendido Sabato (finalmente libero!) col mio maritino
  • Il favoloso profumo delle mie brioche calde appena cotte al mattino (gnam!)
  • La prima settimana di dieta e i primi risultati. Evviva!
  • La mia adorabile nuova agenda Kikki K
  • Sferruzzare una (speriamo!) calda e morbida sciarpa fatta di lana soffice e di uno splendido color teal
  • Divertirsi a pianificare e decorare con le mie nuove splendide agende.

Fatemi sapere se questo tipo di post vi piace!


Rey <3

Nessun commento:

Posta un commento